miércoles, 19 de marzo de 2014

El temps tot ho aclareix ...

Tret que siguis un taliban Peplover, és a dir, gent abduïda que vol negar la realitat per fer "culte" al seu ídol, les últimes declaracions del traidor de Munich són la prova definitiva del que jo vinc dient per aquí des de fa temps.

Suposo que les entrevistes que aquí es negava a fer ... allà les fa perque el seu club, com és lògic, li obliga a fer-les com a empleat que és. Empleat d'alt nivell, però empleat. A vegades penso que hagués passat si Rosell li hagués fet fer entrevistes al traidor com a empleat que era del Barça o l'hagués obligat a vestir-se de sardanista per fer un anunci. Que haguessin dit els talibans, mare de Déu.


Però be. Anem a l'entrevista, on el traidor es contradiu a ell mateix. Es normal. Per molt intel.ligent que siguis, quan només fas que dir mentides, t'acaben agafant.

Diu el Oktoberfest:

" Ha habido momentos de mucha tristeza. Como si los focos, de repente, se hubieran apagado. Cuando el FC Barcelona, en 2012, cayó en semifinales de la Liga de Campeones contra el Chelsea fue uno de ellos. Éramos mucho mejores que nuestros rivales, pero concedimos un gol innecesario en la vuelta y antes que nos diéramos cuenta estábamos eliminados. Aquello supuso una gran derrota para mí. Me sentí como si no pudiera volver a levantar a mi equipo.
¿Y fue eso lo que provocó su salida del Barça?
Sí. Si ya no puedes motivar a tus jugadores, como entrenador, sabes que ha llegado el momento de marcharse"

Vaja. Els que no estem abduïts per aquest mentider hem tingut que aguantar durant 2 anys als amics de Manus Limpies dir (sense cap prova) que el seu ídol va marxar pel Rosell ... i ara resulta que va marxar perque no es portava be amb els jugadors.
Osti ... Ja ho podia haver dit abans, no? Ah, calla. Que llavors ningún l'obligava a fer entrevistes. Quina mala sort, tú.

A veure, traidor. Això no t'ho creus ni tu. No és cert que la teva brutal cagada com a entrenador (tàctica, no de motivació) que ens costa una Champions fos el motiu real de la teva marxa. Ja havies decidit marxar quasi be un any abans, com tú mateix reconeixes a l'entrevista.

"Y, entonces, ¿qué le he motivó a venir a al Bayern de Munich, un equipo que acababa de conseguir el triplete?
Guardiola: Mi primer contacto con el Bayern de Munich fue en la Audi Cup de 2011. Tomando un espresso en el VIP Lounge, estuve hablando con Karl-Heinz Rummenigge y con Uli Hoeness sobre mis planes de futuro. El éxito actual del Bayern no se podía prever en el aquel momento. Pero el reto para mí es sencillamente entrenar a un nuevo equipo y continuar los logros conseguidos por mi predecesor, Jupp Heynckes."

26.7.2011, el dia que vas traïr el club. El temps (quasi be) sempre em dona la raó.
Et vas arrastrar com un gos mentre estaves representant al Barça, cosa que els que som culés de veritat mai et perdonarem. I no menteixis, home: clar que tothom podia preveure que el Bayern, que havia arribat ja a varies finals de Champions, era un equip a punt d'explotar ... més tenint en compte els fitxatges que ja estaven previstos i el potencial econòmic que te. Et va fotre que el Heynckes fes el triplet, eh nano? 

Líder adeqüat per amics de Manus Limpies adeqüats. Està clar que comparteixen els mateixos principis. Falsedat, traició, egoïsme a qualsevol preu ...

cule1899

PD: això li passa per donar entrevistes ...

206 comentarios:

«El más antiguo   ‹Más antiguo   201 – 206 de 206   Más reciente›   El más reciente» #comments img { max-width: 550px; border:0px solid #000; -moz-border-radius:0px; -webkit-border-radius:0px; border-radius:0px; padding:0px 0px 0px 0px; }
Unknown dijo...

No estoy conectandome mucho pero, paso para decir unas sabias palabras....

jajajajajajajajajaajajajajajaajajajajajajajaajajajajaja


Pd1: como dijo el impresentable de Maradona: Que la chupen y que la sigan chupando!!!

Pd2: Hugo Sánchez: "FUE FALTA DE NEYMAR, DEJÓ LA PIERNA ATRÁS"

Pd3: Y decían (Ancelotti) que el Tata no sabe de Fútbol Europeo, y ya le gano dos partidos.

Pd4:... bah,.. ya me da penita y todo....juas juas

ispiriux dijo...

Bon dia culerdos newageros:

Me gusta el olor de bilis blanca por la mañana.
Tiene olor de... victoria.

http://www.dalealplay.com/videos/Apocalypse-Now-Me-encanta-el-olor-del-napalm_129830


gahuxu dijo...

Bon diaaa!
Otra lección de futbol en el bernabeu....y van...
En los últimos años cuando hemos tenido que ganar allí, hemos ganado!
Qué grandes! INIESTA, MESSI...

Por cierto, la liga no sé si la ganaremos, pero el madrid firmó ayer su sentencia de muerte en esta liga. No se lo digáis a Taillon, que él y muchos como él no lo saben.

Qué lástima no haber fichado un par de centrales.

PD: Cholo no afluixis :))

ispiriux dijo...

newageros, os veo muy poco participativos, coño.

pensaba que despues del partido de ayer, habría más quorum.

taillon dijo...

No es bilis lo que hueles Ispi... si acaso nuestros pedos... es lo que tiene ir terceros en liga.

cule1899 dijo...

Bon dia a tothom ...

NOU ARTICLE

«El más antiguo ‹Más antiguo   201 – 206 de 206   Más reciente› El más reciente»

Publicar un comentario