![]() | ||
| FELIÇ ANY NOU A TOTS !!!! |
Blog per parlar de política, futbol i altres temes. El blogger és independentista i culé. No es demana que tú ho siguis per estar per aquí, però si t'escandalitzen les opinions contràries a la teva, millor ja no segueixis. Mai hagués pensat que la New Age culé fos tan llarga ... i la New Age Catalana, tan complicada
jueves, 29 de diciembre de 2016
viernes, 9 de septiembre de 2016
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

