Sembla ser que hi haurà eleccions altra cop a aquell Estat governat per neofeixistes que no permeten referèndums democràtics. I pensant en els molts "(el lector pot posar aquí l'insult o despreci que més li agradi)" que encara hi ha a Catalunya que encara els voten, m'ha fet gràcia posar un esquema que he vist.
Es en plan Coco de Barrio Sésamo, però amb una mica més de nivell. Coco és pels espanyols ... això és per catalans espanyolistes ... Una mica més de nivell per ser catalans. No gaire més perque són espanyolistes.
PD: està en espanyol, perquè fins i tot els de Ciudadanos ho poguin entendre
PDI: votant català espanyolista no només és el triplet neofeixista PPSOEC's. Inclou totes les faccions de Podemos i el que queda d'UDC. Sí ... Permeten votar (entre altres motius, perque saben que mai no sumaran i algú ha de fer de "poli bueno"), però us foten igualment les pomes.
PDII: catalans espanyolistes: torneu a llegir vàries vegades l´última frase, en especial, la última paraula, memoritzeu-la, aneu al mirall i us la començeu a repetir mirant-vos a la cara ... Sense baixar els ulls. Ho podeu fer utilizant l'idioma espanyol, si voleu.
cule1899
Blog per parlar de política, futbol i altres temes. El blogger és independentista i culé. No es demana que tú ho siguis per estar per aquí, però si t'escandalitzen les opinions contràries a la teva, millor ja no segueixis. Mai hagués pensat que la New Age culé fos tan llarga ... i la New Age Catalana, tan complicada
lunes, 25 de abril de 2016
martes, 29 de marzo de 2016
El Johan de tots ...
Avui acaba el periode d'homenatge a Johan Cruyff. Han estat 4 dies on pràcticament tot el mon del futbol (i el català) han passat per l'Estadi per donar-li l'últim adéu.
Quan penso en ell, em venen al cap dos Johan molt diferents:
- El primer és el Johan jugador-entrenador. La veritat és que com a jugador nosaltres no vam tenir la seva millor versió, que es va quedar a l'Ajax. Pero la lliga del 0-5 al Bernabeu sempre serà recordada. En canvi, com a entrenador, canvia radicalment el nostre club. Això sí, mai hagués estat el entrenador que va estar si primer no hagués sigut jugador nostre. El Barça és únic i, per això, si prèviament no has estat dins ...
El seu caràcter ajuda a que el Barça deixi enrera el franquisme (que al futbol va durar fins finals finals dels 80 amb aquell Pepe Plaza "conmigo el Barça no ganará una Liga") i el victimisme amb un joc de caràcter més ofensiu i alegre ... doncs fins avui.
Es el Johan de tots ...
- El segon és el Johan "entorno". Curiós que del que es queixava tant ell en la seva època d'entrenador ... després ho va fer amb escreix posteriorment. El de "una vez fichado Neymar, yo traspasaría a Messi", el del numeret de la Presidència d'Honor.
Es el Johan d'alguns ...
Afortunadament, aquest segon Johan anirà caient en l'oblit, excepte per alguns que fundaran "el espíritu de Cruyff" (en plan espíritu de Juanito), mentre que el primer Cruyff, el Cruyff de tots, sempre estarà present en la nostra memòria.
Adéu, Johan. Descansa el pau. Moltes gràcies per haver vingut al nostre club quan aquí encara hi havia el feixisme i haver ajudat tant a que fes el canvi ...
cule1899
Quan penso en ell, em venen al cap dos Johan molt diferents:
- El primer és el Johan jugador-entrenador. La veritat és que com a jugador nosaltres no vam tenir la seva millor versió, que es va quedar a l'Ajax. Pero la lliga del 0-5 al Bernabeu sempre serà recordada. En canvi, com a entrenador, canvia radicalment el nostre club. Això sí, mai hagués estat el entrenador que va estar si primer no hagués sigut jugador nostre. El Barça és únic i, per això, si prèviament no has estat dins ...
El seu caràcter ajuda a que el Barça deixi enrera el franquisme (que al futbol va durar fins finals finals dels 80 amb aquell Pepe Plaza "conmigo el Barça no ganará una Liga") i el victimisme amb un joc de caràcter més ofensiu i alegre ... doncs fins avui.
Es el Johan de tots ...
- El segon és el Johan "entorno". Curiós que del que es queixava tant ell en la seva època d'entrenador ... després ho va fer amb escreix posteriorment. El de "una vez fichado Neymar, yo traspasaría a Messi", el del numeret de la Presidència d'Honor.
Es el Johan d'alguns ...
Afortunadament, aquest segon Johan anirà caient en l'oblit, excepte per alguns que fundaran "el espíritu de Cruyff" (en plan espíritu de Juanito), mentre que el primer Cruyff, el Cruyff de tots, sempre estarà present en la nostra memòria.
Adéu, Johan. Descansa el pau. Moltes gràcies per haver vingut al nostre club quan aquí encara hi havia el feixisme i haver ajudat tant a que fes el canvi ...
cule1899
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

